úterý 28. září 2010

Ocenění


Pravidla pro udělení jsou:
1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala
2) Umístit logo na svých stránkách
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy
7) Napsat na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování...

Tak pěkně popořadě (snad se mi sem podaří vložit odkazy :-) )

1) Gábi , hrozně moc děkuju za ocenění, moc si ho vážím :-)

2) logo umístím ihned, jak toto dopíšu :-)

3) okaz už jsem vložila :-)

4) přemýšlím, přemýšlím:
- mám moc ráda, když za mnou jdou vidět nějaké výsledky...asi proto jsem nikdy neuměla sedět, aniž bych něco netvořila, ať už to byly jakékoliv mé tvůrčí období a výrobky

- mám doma pětiletou dcerku...bezednou studnici inspirací a nápadů...její dětské kresbičky jsou naprosto fantastické a žádají si po využití, jen pro jejich realizaci zatím nemám dostatek času...ale jsem si jistá, že jednou příjde (v současnou chvíli už se k ní přidává svýma kresbičkama i můj dvouletý syn)

- od okamžiku, kdy děti vychovávám sama, stalo se pro mě šití i lékem na bolavé srdíčko...a nyní už i závislostí, která určitě zůstane i v okamžicích štěstí a spokojenosti

- vážím si nápadů a jejich realizace...skláním se před lidskou fantazií

- jsem ráda, když mé výrobky udělají radost ostatním

- miluju preciznost...nevím, jak jinak to napsat (snad to jde vidět i na mém šití)

- nesmírně si vážím své rodiny a dobrých přátel...díky nim jsem tam, kde jsem...děkuju

5,6 a 7) tyto body jsou pro mě hodně těžké...mám ráda více blogů, kam se pravidelně vracím a ráda v nich čtu, ale ne každý pro mě splňuje slovíčko KREATIVNÍ...asi jich teď nebude sedm...protože času na průběžné nacházení nových je teď bohužel moc málo :-)

ocenění dávám:
- Sar -za spoustu nápadů a inspirací
- Kopáčci -za naprostou originalitu
- Gabro -ne že bych vracela...ale prostě musím za fotky :-)
- Marionneta -tvůrčí, originální
- Aranel -za tu Eiffelku jsem prostě musela

1 komentář:

  1. Milá P., moc moc děkuji za ocenění, to jsou pro mne asi ty největší odměny - nééé že dostanu " medaili", ale že mohu udělat radost, potěšit oko, dát inspiraci dalším... Při pohledu na Tvůj blog já zas jen tiše žasnu nad šicím umem... Každý umíme to své, co je nám blízké a těší nás... Pěkné dny přeji!

    OdpovědětVymazat