středa 1. června 2011

Peněženka

Chtěla bych k ní něco napsat :-):

-za prvé proto, že po dlouhé době není z látek z kolekce Urban Angel,

-za druhé proto, že je to jedna z položek na mém obřím seznamu "Co bych měla, co bych chtěla, co jsem slíbila",

-za třetí proto, že je to můj včerejší únik od učení (začínal myšlenkou, že si jen nastřihnu vrchní a spodní díl, abych viděla, jak to bude hotové vypadat).

-za čtvté, protože je to první výrobek s nááádherným štítkem od Veveřičky

Mám teď trošku problém s látkama, zatím, co většina nakupuje krásné kytičky, já se v nich nějak nemůžu najít. A tak jsem se před nějakou dobou vypravila na lov po látce, která mě práskne do očí. A našla jsem v obchůdku u Viermy látku Grey Scales od Brandona Mably...jenže, už nebyla. Tak jsem zamáčkla slzu v oku a objednala jinou a k ní mi přišel jako dáreček pás této krasavice 25cm široký! Na peněženku akorát. Do kombinace dostala náááádherný, ale na šití nezkrotný len. A já se ted při každém pohledu na peněženku vracím o spoustu let zpět, kdy jsem ve druhé třídě začala chodit do výtvarky a chodit jsem tam vydržela až po celé gymnázium a dodnes při vzpomínce cítím tu vůni terpentýnu a barev



Žádné komentáře:

Okomentovat