sobota 2. července 2011

Maxiquilt Elements

...mám takový plán...na léto ušít pro všechny členy naší rodiny deku na spaní. Máme v podkroví v létě velké teplo a i tenká peřina bývá moc. Na první deku...pro naší cácorku Elenku...jsem nastříhala látky ve čtvrtek a včera jsem ji ušila. Ne vážně nekecám :-) a deka má rozměr 120x180, takže to není mimideka, jenže jsem šila metodou quilt-as-you-go, kterou Bellet představila v květnové Marině. Šlo to samo o půl třetí v noci jsem měla hotovo včetně lemu a ručního prošití pár čtverců :-))). Tak snad se cácorce bude líbit. Teď mě čeká deka pro mě...z krásných látek z La Petitky od Mody.

Deka pro mou malou cácorku je z látek Elements od Patricie Bravo. Rozměr je 125x185cm. Je podšita bavlnou a uvnitř je termolin 80g/m.




Žádné komentáře:

Okomentovat