čtvrtek 4. srpna 2011

Anna od P.

...první taška Anna ušitá podle úžasného kurzu od Belletky "Kdyby tisíc tašek bylo", který se mi, díky bohu, podařilo koupit na Belletfabric. Jenže společenská romantika podle originálu mi moc nejde, takže výsledek je kapku odlišný. Upravila jsem si trošku Belletčin střih, přední i zadní díl jsou stejné. Kabeluška se šila úžasně, jen mi kapku vadí, že na určitém světle se na riflovince rýsují konce popruhů (příště si na to musím dát lepší pozor)...ale i tak se mi výsledek líbí, asi ji podaruju, už začínám myslet na vánoce :-). Šila jsem z tenké rifloviny a kolekce La Petite Ecole. Přiznám se, že to je první kabelka, kterou jsem šila 4 dny a dokonce jsem na ni zapomněla dát cedulku!!!!!!




1 komentář:

  1. Pavlínko, je překrásná. Něžná ale nepřeslazená.Dokonalá!
    Jana kr.(cingr :o)

    OdpovědětVymazat