neděle 14. srpna 2011

City Wolker

Mamíí, kdy půjdeš dneska spát? ...tak s touhle otázkou se se mnou dcerka loučí téměř každý večer.

Brzo, Elenko, včera jsem byla dlouho vzhůru, víš? ...ví, šila jsem totiž do půl druhé peněženku. Chtěla jsem jít brzo, ale skutek, utek. Je půlnoc a já se jdu chlubit fotkama kabelušky City Wolker, která vznikla podle kurzu Bellet. Je malá, akorát na pravidelné procházky s dětičkama a pejskem, kdy pravidelně řeším, kam nastrkám mobil, klíče a kapesník...už to vím :-).

Šila jsem poprvé z Echina a kdo ty látky držel, ví jak jsou skvělé, že jsou mnohem krásnější než na fotkách. Poloviční podíl lnu má své kouzlo. I proto jsem zvolila sice nepraktický, ale krásný přírodní bavlněný popruh, který si len vyloženě žádal...to abyste si náhodou nemyslely, že mi bylo zdechlo potahovat popruh :-))). Kabeluška má pro mě o to větší cenu, že je šitá z Echina, které jsem dostala od kamarádky Barborky.





2 komentáře:

  1. Tak to je ale dokonalá robota.. Všetká česť. Gratulujem šikovným ručičkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento typ látok som ešte nemala v ruke, ale ľan mám veľmi rada, tak si to viem predstaviť. Taška je moc krásna.

    OdpovědětVymazat