čtvrtek 22. prosince 2011

Zapeklité dárky

...jsou lidé, kterým neskutečně těžko vybírám dárky a mám pocit, že je to dokonce rok od roku těžší a těžší. Jedním z těch nejnáročnějších je taťka. Letos jsem vsadila na osvědčenou jistotu...na knížku, kterou mi pro něj vybrala mamka (mami, díky :-) )...mám pocit, že by ty knížky, co má taťka doma, mohly skoro naplnit antikvariát. Dostala aspoň šitý kabátek a kosmetická taštička k němu prostě náááramně pasovala...



...nebojte psát umím rovná písmenka, tyto jsou psaná Elenkou a ušita látací patkou...prostě mám ty dětské písmo a kresby ráda




...miluju andílky v nejrůznějším podání. Ráda je dostávám, ale to není moc často a tak si čas od času dovolím udělat si radost a nějakého si vyberu. Dnes jsem vybírala dlouho, ale vrátila jsem se k lásce na první pohled, kterou jsem okukovala už několikrát...



...spolu s andílkem Vám všem popřeju krásné svátky, moc Vám poděkuju za Vaši přízeň, zastavení a milé komentáře. Ať jste všichni spokojení a šťastní, anebo...jak říká má teta: mějte se všichni jak chcete (takže počítám, že co nejlíp) :-))))

2 komentáře:

  1. Krásné vánoce a v novém roce hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, mě ty dárky pro otce taky vždycky potrápí nejvíc. Krásně jsi to vyřešila.
    Pavli, přeju ti krásné vánoce, hodně důvodů k úsměvům celý další rok a děkuju za všechno, sluníčko ♥

    OdpovědětVymazat