neděle 15. dubna 2012

Mimiquilt Sew Cherry :-)



Mám pár těhotných kamarádek a nějak na mě přišla chuť šít pro miminka. Tento milý svěží mimiquilt Sew Cherry s příchutí třešinek je tak akorát velký do postýlky. Může sloužit jako deka, přehoz, či místo peřinky. Jako výplň jsem použila hutnější bavlněný vatelín a tak je deka pěkně teplá a pevnější. Zvolila jsem kontrastní prošití, aby na mimidece pěkně vynikl vzor.







...použité látky: top - Sew Cherry od Riley Blakea, spodní strana - 100% bavlna české výroby

11 komentářů:

  1. Uáááá, ta je krásná! Ty vystupující trojúhelníčky dodávají další šmrnc. Nádhera, Pavli.

    OdpovědětVymazat
  2. No Pavlo....to je tak krásnééééé!!!!!! A to prošití... NÁDHERA!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To vážne nemá chybu, skvelý nápad... si proste talent!!! :-x

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlí,
    jsi neskutečná,
    další nádhera vznikla pod Tvýma rukama!!
    Měj se moc hezky!! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Vám všem děkuju!!! Nejraději bych šila jen deky :-))))))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná deka, samotné prošití se mi moooc líbí! Opravdu moc povedený dárek! J.

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli, uzasna deka! Moc se mi libi ten plasticky efekt, kdyz jsou quilted jen urcite casti vzoru. Moc zdravim, Monika.....

    OdpovědětVymazat
  8. Pááááni, tak to je něco neskutečného, nádhera!!!! Pavli, jsi velká šikula:o)

    OdpovědětVymazat