čtvrtek 5. dubna 2012

Velikonoční SWAP

Jedna šikulka na Galeriimarině zorganizovala moc fajn akci plnou lidské radosti!!
SWAP, jehož podstatou bylo to, že losem byl každému přihlášenému přidělen protějšek, pro který měli něco ušít. Účastníci nevěděli, pro koho šijí a kdo šije pro ně.

Přiznám se, že jsem byla moc zvědavá, koho mi přidělil los. Marinku, kterou znám dlouho a poznám její šití, či Marinku, která zde přibyla až v době, kdy jsem už kvůli práci skoro na Galerii nenakukovala a po ní budu pátrat?

Jaká byla má radost a opravdu překvapení, když jsem rozbalila balíček a hned poznala, kdo je autorkou krásného velikonočního medvědího skřítka Bonifáce.

Jedna nesmírně šikovná medvídková máma, která si říká JANAJANET!!!!



Moc za něj děkuji a slibuju ze ho budu opatrovat spolu se svými poklady, co jsem od holek z Galerie pomaličku za její existenci nastřádala :-).

2 komentáře:

  1. Jeeej, Pavlínko, tak máte ďalšie šteniatko :) ...teda vlastne medvieďatko, hihi... je krásny!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej meďulánek. JANAJANET je obr šikulka. Její medvídci jsou úžasní.
    Pavli, a tvůj název blogu je teda super!!!

    OdpovědětVymazat