úterý 18. září 2012

Mimideka do kolíbky

Mimideka do kolíbky je opět pro malou Žanetku :-). Při šití jsem použila jeden blok deky Terrain moda by Kate Spain, která mě moc zaujala a myslím, že se dočká v mém podání i standartní velikosti. Šila jsem z krásných něžných látek Farm Fresh v kombinaci s bílou, které mi pro nejmenší miminko moc sedí. Na spodní stranu deky jsem použila velkou dětskou plínku. Stejnou jsem kdysi dávno použila na podšití háčkované deky pro svého synka a byla to pro nás oba super volba. Plínka je hodně příjemná na dotek, saje pot a rozhodně dětské jemné pokožce neuškodí. Deka je podložena bavlněným vatelínem a bílé části jsou hustě quiltovány )(už vím, na co mi byly celé vyučovací hodiny strávené kreslením tohoto vzoru do učebních sešitů a knih :-))))))).
Použité materiály: TOP- kvalitní bílá bavlna,kolekce Farm Fresh, spodní strana- dětská plínka, výplň- bavlněný vatelín

6 komentářů:

  1. Opět nádherný kousek. Máš to krásně vymyšlené, ušité a hlavně perfektně prošité....dokonalá...:-D Jojo, stará dobrá plena. Ta nikdy nezklame.

    OdpovědětVymazat
  2. neotřelý design. fakt zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Krááásná deka, moc dobře sladěné a to prošití fakt nemá chybu!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vzdychám údivem nad tou krásou. Je nádherná. A o volném prošívání si já zatím můžu nechat jenom zdát.

    OdpovědětVymazat
  5. je neuvěřitelné, co dokážete vyrobit, těším se na každý Váš příspěvek :0)) Hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná.....a ta plena-to je dobrý nápad:-)

    OdpovědětVymazat