čtvrtek 13. prosince 2012

Před časem se Elenka zeptala...

"Mami, ušiješ nám letos zase na Vánoční Akademii sukýnky?" Pro velký úspěch s vystoupením a oblečením nejen u dětí z minulého roku a vzhledem ke své velké lásce k Elence jsem souhlasila. Udělám holčičkám a zvlášť té svojí radost. A pak se to rozjelo...do větších, mnohem větších rozměrů...z jednoduchých sukýnek byly dvouvrstvé do pružného pasu s ozdobnou stužkou, na tílka jsme si s paní učitelkou vysnily kytičky a tílka dorazily za pět minut dvanáct a já včera do jedenácti večer přišívala kytičky. Ale hříšný tanec v podání osmiletých malých dam s loknami a gentlemanů v černých košilích s nagelovaným kohoutem opravdu neměl chybu. Dnes jsem viděla generálku v oblečení a vím, že za tu parádu to šití opravdu stálo. Kéž by se mi na premiéře podařila ukořistit hromadná fotka celé parádní skupinky.
Tak to zkrátka dopadá, když chcete potěšit své milované děti :-)))).

5 komentářů:

  1. Nádherné. Umím si to živě představit a směji se tu, jako bych to viděla na vlastní oči. Jsou tak kouzelné, viď? Moc se Ti to povedlo...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. tak dufam, ze uvidime viac foto z akcie, i tu hromadnu :), vyzera to nadherne a najkrajsie to bude priamo na tanecniciach !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Sukýnky jsou nádherné, musely dát práci. Ale veškerá námaha stojí za ten šťastný úsměv našich dětí.

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že fotky vyjdou a já se vám budu moci aspoň nějakou pochlubit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. nadherne sukienky, museli ti dat riadne vela prace...ale tie spokojne detske ocicka stoja za tu namahu :-)

    OdpovědětVymazat