neděle 24. března 2013

Vzácná deka :-)

Přišel Vám někdy poštou rozešitý top deky? Jen tak, nečekaně, s lístečkem, ať s tím uděláte, co uznáte za vhodné :-).
 
Jasně, že jsem ji musela došít.
 
La Petite Ecole totiž miluju a moc ctím rozdělanou práci někoho jiného. Už od první chvíle jsem věděla, že na zadní stranu deku dám minky, protože je to naprosto fantastický a praktický materiál, nejen, že je příjemný, ale sama ze své zkušenosti vím, že je krásný i po častém praní a hlavně nechytá psí chlupy!!!! Původně jsem chtěla minky do červena, ale pak Mellu ve svém obchůdku http://www.umelluzinky.cz/ vyhlásila slevu na minky oranžové...už ho na jedné dece doma mám a hlavně, kdo by odolal té úžasné ceně. Deku jsem ještě zateplila, protože jsme doma zimomřivci a škubeme se o ty nejteplejší deky. Pro zateplení jsem si vybrala  bavlněný termolín , se kterým jsem pracovala poprvé v životě a určitě se k němu znovu vrátím. Deka je moc příjemná a těším se, až se večer u televize zachumlám.
 
 
Laďi, moc Ti děkuju :-)!!!!
 



Krásný podvečer, Pavla. 

12 komentářů:

  1. Ty jsi kouzelnice! Je úžasná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouzelnice? Vzdyt top byl skoro cely hotovy,stacilo to je doladit ;-). Ještě jednou děkuji moc!

      Vymazat
  2. Fantastická, hrozne sa mi páči ten široký lem z minky! :-x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Berusko dekuju :-) a lehnout si pod ni,to je luxus! :-x

      Vymazat
  3. Nádherná práce. Petit Ecole jsou nádherné látky a navíc v kombinaci s oranžovým minky... to je sen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jito,dekuju moc,ja se tech oranzovych minky puvodne trochu bala,ale celou deku uzasne rozzarily.

      Vymazat
  4. Ahoj PAvli, tvoj blog som objavila nedávno, aj keď u Ivanky ťa vídavam:-)
    Deka je krásna, krásne si to doladila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helen,ja uz ted k Ivance skoro vubec nechodim,nejak mi schazi cas,jsem moc rada,ze jsi ke me prisla nakouknout.

      Vymazat
  5. Díky za tip ohledně termolínu! V termolínech a vatelínech se moc zatím nevyznám, a tak zkouším a zkouším, který bude pro deky nejlepší. A na minky si už chvíli taky brousím zuby :-D
    Pěkná deka! Tak ať hřeje a dlouho slouží!!

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní ta usí hřát :). Taky tvořím můžete mrknout díky Mirka http://miruskahandmade.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirusko,dekuju za pochvalu a odkaz,urcite prijdu rada nakouknout. :-)

      Vymazat