čtvrtek 20. června 2013

První půlkulaté :-)

Čas neúprosně letí a prý na dětech vidíme, jak stárneme. Já v posledních týdnech ve spojitosti s narozením synovce Danečka často vzpomínám, jaké to bylo, když se náš Áďa narodil....
před 5-ti lety.
 
Je to pravda, čas neúprosně běží, Áďa roste, jako z vody (o Elence raději psát ani nebudu), ale já zatím mám pocit, že nestárnu...cítím se snad nejlíp (jen sehnat práci a budu úplně spokojená).
Vím, že jednou se ten můj pocit nestárnutí změní, ale nehodlám na to myslet a chci si užívat toho, jak mi děti rostou před očima.
 
 
Otázka Áďového dortíku mi ležela v hlavě nějakou dobu...uvažovala jsem o dinosauří kostře, Áďa mluvil o Spidermanovi...až se dilema jednoho dne vyřešilo samo. A sice mým vtipem, že sice pro něj dárečky už doma máme, ale hledat je nemá cenu, protože jsem je zakopala na zahradě :-).
 
A bylo...budou na něj čekat v pískovišti a dort má posloužit jako plánek.   
 
 
K dozdobení jsem použila pendreky, bonbonky a další sladkosti, které mi ušetřily čas, protože jsem mohla pěkně vystřihovat a krájet a nikoliv složitě modelovat.
 
V pískovišti na dortíku na oslavence čeká malý dáreček taky.

 
Krásný horký den a já jdu zakopat dárečky :-). 

6 komentářů:

  1. Pavli, Áďovi vše nej! Hlavně pořád tak důvtipnou a úžasnou maminku. Nápad skvělý, provedení úžasné, nadšení určitě nebude znát mezí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super dort, kdysi davno jsem zakopala poklad v piskovisti pro deti taky, jenze v te rychlosti jsem pak zapomela kde presne.:-) hmm prevrtali jsme cely piskoviste ale byla sranda :-D Jo a poklad ten se nastesti nakonec nasel

    Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak nám to s těmi dětmi letí viď ... posíláme pohlazení a nápad je to super holka ;-) ... Práce bude ... teď užívej každého dne ju. pa pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli,
    dortik je super originalni! Gratulace Adovi.
    A s praci si hlavu nelamej (je mi jasne, ze v praxi to moc nejde), ona na tebe nekde ceka ta spravna.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za pochvalu a přání, dárečky byly nalezeny a moc potěšily...a po dortíku se jen zaprášilo (a to jsme se ani nestihli rozdělit)

    OdpovědětVymazat