pátek 6. září 2013

Svatební dar (dárek) :-)

Malý svatební dárek....prosítrka a dva hrníčky...
 
myslím, nikoho neurazí a hrníčky se dají popřípadě použít jako malé květináčky či vázičky :-)
 



Motiv vyšívaných kočiček...inspirace internet.
Základní postup šití prosírky...Love Bellet.
Použity krásné romantické látky Lecien.
Podšito termolínem.  
 
 
Krásné odpoledne všem, Pavla. 

6 komentářů:

  1. tyhle hrníčky ve mě vyvolávají vzpomínku na "mlíčňák" v Luhačovicích u pošty, kam jsme svátečně zašli...měli bílé, žluté, modré a růžové a podávali v něm mléčné koktejly... a stálo se u takových vysokých pultíků...tenkrát se zdály vysoké ;)

    OdpovědětVymazat
  2. MOC HEZOUČKÉ.
    PŘÍJEMNÝ VÍKEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, nádhera, výšivka nemá chybu. A Kecka mi připomněla "mlíčňák", kam jsme chodily i my, mamka nám kupovala koktejl, který jsem neměla ráda a k tomu zákusek.

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, nádhera... určitě potěší .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, děkuju, potěšil :-). A já si teda vůbec nepamatuju, do jakých hrníčků dávali koktejly u nás, my jsme do mléčňáku chodívali hlavně na párky v rohlíku :-D. Dneska jsem zjistila, že u nás mléčňák otevřeli znovu, sice úúúplně jinde, ale stejně tam budu muset vzít na koukanou dětičky :-).

    OdpovědětVymazat