pátek 13. září 2013

Šití vzpomínkové

Čas nezastavíme, ale co tak se v něm aspoň na chviličku vrátit?

Díky své tchýni jsem se dostala ke krásným původním látkám, krajkám, knoflíčkům a podobným pokladům. Pokladům, které je škoda nechat ležet ladem, nebo dokonce vyhodit.
 
Pustila jsem se tedy do šití z radosti.
 
Třeba někoho osloví a ten díky nim zavzpomíná na staré dobré časy, kdy ruční práce a použité materiály byla tak poctivé, že si zaslouží abychom smekli.  
 



 
 
Tak tedy smekám :-).
Přiznám se, že jsem focení pojala jako malý trénink s foťáčkem ;-).
 
A tady jsou hotové kapsičky, všechny k zakoupení zde na Fler .
 
 

 

 
Krásné odpoledne a děkuji moc za nakouknutí :-)

5 komentářů:

  1. Pavlí - je to nádhera!!! A koukám - že mě máš v oblíbených pořád se starým blogem - už ho víc než 2 roky nepoužívám - takže místo "Ateliér U Lumpíků" teď mám "http://svetlusenka.blogspot.cz/".
    Díky a hezký víkend! Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá práce a to focení, wow, moc se ti vše povedlo. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ladi, od Tebe mě to obzvlášť těší :-)

      Vymazat
  3. Luci, moc děkuju, hned si tě změním!!!!

    OdpovědětVymazat