pátek 14. března 2014

Panenkování...nové vlasy pro MH


Mám podezření, že jsem svou oblast ručního tvoření zase trošku rozšířila o něco nového. ¨

Zamilovala jsem se do úprav panenek, ale o tom napíšu jindy více.


Dnes bych chtěla ukázat svůj první pokus o opravu vlásků u MH, které dcera miluje a sbírá je. Jednu z jejích panenek, skládací, jsem si vyprosila na "pokusy" a pustila jsem se do práce. Při práci mi úžasně pomohly tyto stránky věnované panenkám http://panenkomanie.blog.cz/ , ze kterých jsem už čerpala dříve při šití obleček pro MH panenky pro dceru a její kamarádku.  

Panenka měla řídkou vínovou paruku.



Dostala nové šedé vlasy z kanelakonu. 

...zde převlasená před ostříháním...





...a tady je pár fotek ostříhaných učesaných vlásků...
Původně jsem chtěla stříhat více, ale nakonec se mi to líbilo takto, příště do další paruky střihnu více. 




Určitě to není poslední úprava této "zkušební" MH, už se těším, co bude dál. 

Pěkný večer všem :-) 

3 komentáře:

  1. Pavli, ziram jako blazen. Vlasy vypadaji uzasne, promena se ti moc povedla! Hezky vikend, Monika......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Moni, ahoj, děkuju moc, jsem ráda, že se líbí, měla wjsem trošku strach, ale zvědavost byla silnější :-)´. Krásný den.

      Vymazat