čtvrtek 10. dubna 2014

Panenkování - s kůží na trh


Od chvíle, co nám domů dorazila první panenka
...naše čokoládová Hujoonka...

jsme s absolutně Elenkou ztracené. 
A to je plastová, co teprve, až příjde objednaná resinová Ivy!!

I pán tvorstva ocenil pohyblivost kloubů a uznal, že naši úchylku aspoň trochu chápe
:-)

A proč "S kůží na trh"? Poprvé jsem vzala pastely a pastelky a udělala Hujoonce face-up (jak se říká :-) ). Děsně mě to bavilo a úplně mě fascinovala ta pomalá přeměna z mrtvého obličeje v ksichtík, který má v sobě výraz a možná snad i cit. Musela jsem Vám ji ukázat, i když jí ještě chybí přejet leskem rty, pořídit vlasy a oblečení, tak Vám ukázat aspoň pár detailů obličeje. 

A čekám na kritiku, nemilosrdnou, směrodatnou, zda má cenu ještě dál pokračovat

Zvolila jsem ksichtík přírodní, spíše nenápadný a musím uznat, že řasy mi daly pekelně zabrat
...ale...

...asi jsou nakonec dobrý!!!...








A takto Hujoonka vypadala na začátku :-)
...oči jsou v krabičče :-))))...


Slibuju na příští fotky přírodní světlo, aby ještě lépe vynikly barvičky. 
Dneska mě to prostě bavilo takto. A užila jsem si to. 
Musím přiznat, že se hrozně těším, až jí udělám botky, jak jsem si vymyslela a pak vlasy, oblečení a prostě, až ji celou, celičkou vytvořím. 

Krásný večer a moc děkuju za nakouknutí a jakékoliv komentáře. 
Pavla

5 komentářů:

  1. Tyy jo! Ja som uplne v soku, nevedela som, ze sa da panenka takto doma vytvorit. Ta povodna je des ako zombie a ty si ju premenila na princeznu. Tesim sa na dalsi krok

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, jsem ráda, že se líbí. Ta původní je focená v blbém světle, tak má ještě navíc k prázdným očím i blbou barvu :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, obdivuji tvoji všestrannost!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je tak ošklivá až je hezká :-))) Jsem zvědavá jak to bude pokračovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc, moc děkuju, ona je takový mimoněk a proto ji mám tak ráda :-). Přesně tyhle mimoňské obličejíky mě lákají.

    OdpovědětVymazat