neděle 27. dubna 2014

Panenkování - Stacy od Doll Chateau

Několikrát jsem četla, že člověk musí najít "tu pravou" panenku pro sebe
a asi musím dát těmto slovům za pravdu. 


Je to investice víc než velká na to, 
aby si člověk řekl:
"sakra, měla jsem si vzít tu druhou."

V člověku to rozhodnutí musí uzrát a musí si být jistý,
žádné kompromisy
žádné ústupky
mrzelo by ho to pak a stejně by pásl po tom, z čeho slevil.

A platil by dvakrát tolik. 


Mě stala osudnou fabrička doll-chateau a její neobvyklé panenky,
které se vymykají vzhledem a pojetím těm ostatním. 

Nikdy jsem netoužila vlastnit prvoplánovanou krásku a asi právě proto volba padla na 
 první maličkou Ivy od Doll-zone
a teď velikou Stacy od Doll-Chateau. 

Má 68 cm 
a krásné modré malované tetování a úžasný face-up. 

Je prostě jiná, divná a asi proto ji mám čím dál víc ráda. 


A Elenka souhlasí ;-)

Krásný večer, P.

4 komentáře:

  1. Maa tvaar uuplne ako princezna Selenia z rozpraavky Artur a Minimojovia.. je naadhernaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, moc děkuju, tak to já musím kouknout, zda podobnou krásnou tvář nosí někde i žena, musí být nádherná. Moc děkuju za komentář.
      P.

      Vymazat
  2. Pavlí! :-)
    Jak já ti (mohu tykat?) rozumím! :-)
    V tomto jsme stejná krevní skupina! Také mám ráda takovéto panenky, záhadné, žádné Miss a přesto překrásné! :-) Mě přijde, že právě tyto panenky mají to omračující a čarovné kouzlo! :-)
    je úžasná! Její tělo je dokonalé a její obličej, tak ten mne naprosto odzbrojil! :-)
    asi se na ty stránky také budu muset podívat! :-) Nechat se potrápit. :-)

    Jestli jí nakonec budeš mít, tak ti jí budu moooc přát! a budu se na ní tuze těšit. :-)
    Přeji krásný den Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, jistě tykej, na vykání si hraju nerada, obvzlášť ve světě, kde lidi něco stejného spojuje ;-).
      Její propracované tělo miluju a to je právě jeden z důvodů, proč bych z něho nechtěla slevit. Mrzelo by mě, že právě toto doma nemám. Svádím tu teď krutý vnitřní boj, zda zvolit bílou, či žlutou barvu pleti a vypadá to, že je to pro mě neřešitelné dilema :-) . A tvář?? Ta je prostě snová, i když stejný pocit mám pomalu a jistě i u spousty dalších panenek od této společnosti, pokud na ně koukám víc a víc. Jen běž, běž a nechej se unést stejně jako já ;-). Děkuju za nakouknutí, P.

      Vymazat