pátek 13. června 2014

Panenkování - Ellana...URBAN ANGEL

Tyhle ušité šaty pro Ell jsou malá pocta jedné z mých nejmilovanějších kolekcí látek.
 
Kolekci:

...URBAN ANGEL...

našila jsem z ní spoustu tašek, taštiček, peněženek.
Na šaty stačily pečlivě schované zbytky.
 
 

 




 
 

 
 
K nim jsem uháčkovala návleky (které miluju v osobním životě) a šátek, který jsem dodělala včera na školení :-)...obojí z úžasného, jemného ručně spřádaného merina (až jí je závidím, já z něho mám zatím jen čepici :-) ).

 
 
 
 
Fotky vznikly včera v noci v garáži na zrovna opravované bugyně našich dětí :-).
 

Ell je jako Urban Angel.

 
Krásný den Vám všem,
P.

8 komentářů:

  1. Pavli krása, nedivím se , že tahle kolekce byla tvá oblíbená -fakt moc pěkná kombinace barev. Líbí se mi ta zadní sněrovačka -vypadá to luxusněji než patentky nebo sucháč .) Háčkované doplnky jsou taky super a o paruce ani nemluvím - copány jí sluší. Krásně nafoceno! Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je moc krásné hlavně ty deky no užasné jsi šikulka hned si tě dám do oblíbených jestli mohu.Hezké dny Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Vymazlené. To šněrování mě dostalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Pavlí!
    ACH MŮJ BOŽE!!! No to je nádhera! O_O Je dokonalá! Šaty jsou překrásné, k tomu ty návleky - miluji u panenek návleky na nohy! A i šál je překrásný! Je neodolatelná! Koukám na ní a jen vzdychám! :-)
    Překrásně jsi Ell nafotila! :-)
    Krásnou sobotu přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto dechberoucí!!! Mít tak špetku Vašeho vkusu a umu!!!

    OdpovědětVymazat
  6. jo ... Urbal Angel jí sedí ... jsi báječná ... ona je báječná ...

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, děkuju moc, moc, moc

    OdpovědětVymazat