středa 30. července 2014

Panenkování - Ell...v zajetí plsti

Pár dnů zpět jsem přemýšlela, jestli pro mě Ell není moc velké sousto, zda ji neprodám, 
přemýšlela jsem, jestli by si nezasloužila poslat k někomu, kdo lépe využije její krásu a možnosti, 
já se jí občas bojím dotknout a mám pocit, že se mi spíše zdá. 


Oblékla jsem ji do nového a dnes jsem se jí nebála :-)

Zkusily jsme s Elenkou plstit. Už dlouho mě to lákalo, miluju totiž vlnu a příze.
Ve chvíli, kdy se mi podařilo spojit pár vláken dohromady, musela jsem vyzkoušet klobouček pro Ell.
Docela jsem s výsledkem spokojená.

Pro focení jsem jí naaranžovala vyrobenou "plstěnou látku" jako šaty 
(ony z nich šaty totiž nakonec i mají být).














Tak nevím, asi u mě zase ta krasavice zůstane.

Děkuju za nakouknutí a přeju krásný den. 
P.

3 komentáře:

  1. Pavli, já nemám slov..... ona je táááák dokonalá!!!!
    Klobouček nemá chybu, je jak ze staré doby (ta doba, kde dámy nosily klobouky, mě odjakživa fascinuje!) ....takovou krásu jsi uplstila - hrozně se mi líbí ta růžová s namodralými tóny, kterou jsi nechala procházet. Přesně jsi trefila odstíny a dala tak vyniknout křehkost Ell.... já se zamilovala♥
    ....a šatičky, mně se to líbí teď, tak jak to je, když by se Ti podařil udržet tento ráz...
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Pavlí!
    Cože? Ty se bojíš Ell? No, rozumím ti, v určitých seměr se s Noriko také seznamuji, ale když Ell k tobě tak patří! :-)
    Rozhodně je to jen a jen na tobě. :-)
    Ale klobouček jste jí uplstily nádherný a vtěch šatech jí to tolik sluší! :-)
    Překrásné fotky jsi udělala a třeba fotka č.5 odshora je pro mne geniální!!!!!! :-)

    Pavlí měj se krásně. :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je naprosto neskutečná...dokonalá...Gratuluji! Troufnu si říct, že nikdo by ji nedokázal tak úchvatně zachytit, vystihnout jako Vy! A hlavně, my bysme nemohli sledovat její přeměny...a to mě vážně baví..nikdy bych něco takového nedokázala, tak děkuji, za rozšíření obzorů... Michala

    OdpovědětVymazat